غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه های نمایشگاهی، نیازمند فعالیت کارگاه های تخصصی و فعال بسیاری است، کیفیت و زمان در طراحی غرفه های نمایشگاهی اهمیت بسیار بالایی دارد، باید تا جایی که امکان دارد، بهترین و مدرن ترین غرفه نمایشگاهی را در بازه زمانی اندک به وجود آورد، طراحی غرفه های نمایشگاهی جنبه های مختلفی را در بر می گیرد، باید در ابتدا قالب طرزح را به تصویر کشید، غرفه سازی باید با نما و طرح جذاب صورت بگیرد تا نظر مخاطبان را جلب کند، کار طراحی غرفه های نمایشگاهی و ساخت غرفه چندان آسان نیست به مهارت و دانش فرد بستگی دارد، حتما برای ساخت و طراحی غرفه باید اتاق های فکر تاسیس کرد تا روی طرح غرفه گفتگو انجام شود و بعد از همکاری و تبادل اندیشه بتوان بهترین طرح را انتخاب کرد، تمامی جنبه های مربوط به غرفه سازی باید به گونه ای انجام بگیرند که کمترین هزینه را برای سازنده غرفه در بر داشته باشد و همچنین نتیجه کار باید قابل قبول باشد، لازمه به ذکر است که یک انبار مستقل باید وجود داشته باشد تا بتوان تجهیزات مختلف مربوط به نمایشگاه و غرفه را در آن قرار داد، از جمله این تجهیزات می توان به اسباب مختلف، تجهیزات نورپردازی و … اشاره کرد. در هر غرفه افرادی به عنوان مشارکت کننده حضور به عمل خواهند آورد باید بتوانیم نظر این افراد را جلب کنیم، اگر طراحی غرفه مورد نظر ویژه باشد، حتما نظر مخاطب را جلب خواهد کرد و مشارکت کننده از سر کنجکاوی هم که شده حتما به غرفه نمایشگاهی خواهد رفت، باید مبلمان و حتی هر چیزی که ممکن است حاضرین در محل غرفه به آن نیاز داشته باشند را تهیه کرد.

سال : 1399-1401

شرکت : گلدیران ، مادیران ، ایستکول ، جی پلاس

نام پروژه : غرفه سازی نمایشگاهی

مکان : تهران